Day: 26 september, 2011

Så himla skönt

att sova i sin egen säng igen 🙂
Har haft en hektisk men härlig vecka… nu får det va lugna gatan ett tag  och landa lite.
Efter Göteborg åkte vi till Falkenberg och hälsade på G & J och sov kvar över natten.
I lördags skulle B vidare ner till Helsingborg och då passade det så bra att jag hälsade på min gamla vän från Gotland, som numera bor i Örkelljunga 😀
Det var så härligt att träffa henne igen 🙂
Det var några år sen sist, men det spelar liksom ingen roll, vi tar vid där vi slutade sist. Blev en del uppdateringar av våra liv. Mycket prat om lilla W och en hel del om hennes liv som gift särbo. Tänk vad olika förhållanden kan se ut.

Tiden gick alldeles för snabbt 😦 och igår kändes det som att hela dagen gick åt till att sitta i bilen på väg hem.

Många av mina tankar går just nu till min pappa som ligger inlagd på sjukhus. I lördags försvann plötsligt synen på ena ögat och han är fortfarande kvar för observation.
Han har inte ont men är väldigt låg 😦 Mina syskon skulle dit idag och rapportera läget efteråt.
Får nog bli en resa dit snart, mycket snart!