Day: 8 september, 2011

Tidsfördriv

Idag skulle vi ha åkt till badhuset, men båda vännerna blev förkylda. (börjar undra om det var jag som smittade dem..)

Jag har långtråkigt och längtar efter B.
Han ringde förut och värmde mig genom att säga att han längtar efter oss
Jag fortsätter med mina små projekt. Har målat om en gammal byrå som Wilmer ska ha i sitt rum. Har även slipat och målat en tripp-trapp-stol (krångligt som tusan och tidskrävande) Nu är jag sugen på att släpa ut den lilla soffan W ska ha och slipa den med och få på lite vit färg där med.

Som ni säkert förstår så sover W.
Jag fördriver även tiden med att leka med Instagram-appen på ajfånen.
Flickan tyckte det var länge sen det kom en bild på charmtrollet så här kommer ett litet bildspel som jag bjuder på 😉

Detta bildspel kräver JavaScript.