Tidsfördriv

Idag skulle vi ha åkt till badhuset, men båda vännerna blev förkylda. (börjar undra om det var jag som smittade dem..)

Jag har långtråkigt och längtar efter B.
Han ringde förut och värmde mig genom att säga att han längtar efter oss
Jag fortsätter med mina små projekt. Har målat om en gammal byrå som Wilmer ska ha i sitt rum. Har även slipat och målat en tripp-trapp-stol (krångligt som tusan och tidskrävande) Nu är jag sugen på att släpa ut den lilla soffan W ska ha och slipa den med och få på lite vit färg där med.

Som ni säkert förstår så sover W.
Jag fördriver även tiden med att leka med Instagram-appen på ajfånen.
Flickan tyckte det var länge sen det kom en bild på charmtrollet så här kommer ett litet bildspel som jag bjuder på 😉

Detta bildspel kräver JavaScript.

11 reaktioner på ”Tidsfördriv

  1. Åh vad söt han är! =)
    Och har blivit så stor!
    Det är så jobbigt att vara uttråkad och längta. Men tänk sen vad härligt det kommer att bli när ni ses. Låter som om Ws rum kommer att bli jättefint! Beundrar din driftighet.

    Kram

    1. Han växer så det nästan hörs 😉
      Jag har nog blivit expert på att hantera de längtande dagarna, men ibland är det bara för många dagar helt enkelt. Tack, ja jag tror det blir fint när det är klart 🙂
      Kram på dig.

  2. Vilken liten sötnos! Det riktigt glittrar i ögonen 🙂 Vad duktig du är som pysslar så! Jag skulle vilja måla om mitt vardagsrumsbord, men har inte kommit dithän ännu. När man väl sätter igång går det ju rätt bra. Men just att starta upp… Har inte hittat nåt vardagsrumsbord som jag vill ha. Alla är för låga, så då det ju faktiskt bättre att måla om det man har 🙂 Ha en skön helg!!! Kram kram

  3. Han är en liten goding 🙂
    Att pyssla och fixa är ett perfekt tidsfördriv som även är superskoj!
    Kanon att kunna göra gamla saker som nya istället för att köpa nytt hela tiden 🙂
    Hoppas du också har en skön helg.
    Kram kram

Kommentera

