Day: 28 september, 2010

Vilken helg det blev

Helgen var ingen lek kan jag lova.
Jäklar vad trött jag var när det äntligen var dags att sätta sig i bilen på väg hem igen i söndags.
Vet inte när jag var så slut i hela kroppen senast.
Men vilken under lördag!!!
A&A gifte sig och jag hade fått den stora äran att vara tärna. Gulliga, gulliga A 😀
Jag och den andra tärnan var med henne hela dagen från det att vi träffades kl 11 hos frissan och sen fortsatte dagen med ett enda stort leende och tårfyllda ögon.
Klockan 02.30 stöp jag till sängs.

Grejen är den att jag redan 07.30 var uppe samma dag och fortsatte med flyttstädningen som jag startade med i fredags. Avslutade det hela i söndags och kunde sen lämna nycklarna. TJOHOOOOO!!!!
Fan vad jag avskyr att flyttstäda.. undrar hur många gånger jag gjort det i mitt liv?
Och jag kan säga som så att det är tur jag sa upp den nu, för hade jag väntat en månad till hade jag inte blivit förvånad om jag hade satt igång värkarna med allt fejande 😉

Nu har jag lovat mig själv lugn och ro några dagar. Det är jag värd!

Ska ligga i soffan och pilla mig i naveln… nej, visst ja.. den har ju ploppat ut iom att magen har blivit större 🙂
Men jag kan ligga på soffan, äta choklad och smida planer.
Det var ju nämligen jag som fångade brudbuketten 🙂