Day: 21 september, 2010

Fullt schema

Nu väntar några fullproppade dagar.

I morgon åker vi direkt till Stockholm efter att jag slutat jobba för att tömma lägenheten.
På torsdag väntar 3 timmars föräldragrupp efter jobbet och på fredag är jag ledig för att åka till Stockholm och börja städa lägenheten.
På lördag är det dags för bröllop 🙂 och på söndag ska det städas lite till.
Sen är mina dagar som bostadsinnehavare i storstaden ett avslutat kapitel.
Hur känns det då??

Helt jävla underbart!!!!  😀

På tal om att tömma lägenheten så hade sambon satt in en annons på blocket på soffan han har i min lya. Så i söndags var vi där för att sälja den. Väl på plats undrar de om jag kan tänka mig att sälja soffbord, tv-bänk och TV med.
Ja vad tusan sa jag och sålde rubbet.
Med andra ord är det lite mindre att bära i morgon.
Blocket är fantastiskt!!

Nu ska jag fixa med äpplen jag plockat. Blir till att frysa in å ha för framtida pajer och äppelkakor. Mums!!