Projekt

Har dragit igång ett projekt här hemma i trädgården som kräver en hel del kroppsarbete. Perfekt för då behöver jag inte åka till ett instängt gym. En annan sak som är bra, är att tankarna på jobbet och att semestern är slut om lite mer än en vecka, inte känns så påtagliga. Skulle kunna säga att jag försöker förtränga det hela 😉
Hade lätt kunna va hemma ett gäng med veckor till.

Sen jag skrev sist har vi dammat av husvagnen och varit iväg fyra dagar. Tror att det är vår grej… vara iväg fyra dagar. Det var samma visa förra sommaren 😀 Det blev två dagar på Väddö vid Grisslehamn och två dagar i Bollnäs.
Förra helgen hade jag besök av en vän och nu i helgen åker jag och sonen till henne i Stockholm.

Blir mysigt med en liten tripp till storstan.

 

4 reaktioner på ”Projekt

Kommentera

