Bra där!!

Efter ett halvårs krångel med värk i höftbenskam på höger sida kom jag idag iväg till läkare.  Heja mig!!! Tycker att jag har testat allt. Vila,träna,stretching, massage, liniment och värktabletter.. utan resultat. Så det fick bli ett besök som ledde till remiss till röntgen samt antiinflammatoriska tabletter. Ska även boka tid hos sjukgymnast. 

Känns bra att jag tog tag i det här. Dags att få rätsida på skiten. 

Nu ser jag fram emot en skön helg 😊

2 reaktioner på ”Bra där!!

  1. Ja tänk att det kan vara så svårt att ta tag i sin egen värk🙄 Oftast enklare att ligga på sin omgivning att de ska gå till läkare mm med sina krämpor och problem.
    Så är det för mig iaf…väntar gärna och tänker att det går nog över.

    Bra att du tog tag i det och att du nu får verktyg som gör dig bättre.

    Hoppas att du får en härlig långhelg!

    Kraaam

    1. Ja man borde ju tänka mer på sig själv helt klart. Fick brev idag om att jag har en tid för röntgen på onsdag. Tummen upp på det 😊
      Kram på dig.

Kommentera

