Kladdkaka 

Fick gå hem en timme tidigare idag så jag ringde och kollade vad de två andra i familjen hade för sig. De var inne i stan. Sa att jag fixar fikabröd så vi kunde fika när de kom hem.  Gjorde mig till och slängde ihop en kladdkaka. Som jag fick äta själv… 😠

De hade stannat till hos svärmor och fikat där. Får väl se det som så att det då finns lite fika till W och hans kompis som ska med hem och leka en stund imorgon. Men nog hade det varit trevligt med fikasällskap idag.

Nej, nu ska jag lägga mig och vila lite. Gick upp alldeles för tidigt imorse och klockan ringer samma tid imorgon. 

Zzzzzz Zzzzzz

En reaktion på ”Kladdkaka 

Kommentera

