Hallå fredagskänsla…

Idag är jag rätt seg måste jag säga. Satt uppe och kollade kvartsfinalen i Miami Open. (ja, jag gillar tennis) Det blev en sån rysare att jag hade svårt att komma ner i varv efteråt för att kunna somna. Var och lämnade sonen på skolan vid åtta och åkte sen hem igen. Börjar först klockan elva så jag har hunnit med en del här på morgonen… druckit kaffe, kollat Facebook och läst ifatt lite bloggar 😀
Ok jag ska snart gå och hänga en tvätt så lite effektiv är jag allt.

Den efterlängtade fredagskänslan vill aldrig riktigt infinna sig när jag jobbar till 18.30.
Har dåligt samvete för att W får en mastodontdag och inte orkar så mycket när vi väl kommer hem. Fast de sista timmarna är han ju med mig och han har inte klagat, så det går nog ingen nöd på honom. (intalar jag mig)

Mannen och pappan i huset ser vi inte av så mycket nu under en period. Blir ungefär 5 dagar på fyra veckor, så nu längtar jag tills att påsken varit och det lugnar ner sig lite.
Inte alltid så lätt att komma med tröstande ord till W när han längtar efter sin pappa 😦
Men Skype är ju en bra uppfinning 🙂

Trevlig helg på er nu ska jag ta och hänga tvätt.

2 reaktioner på ”Hallå fredagskänsla…

Kommentera

