Städa eller träna… eller kanske läsa lite bloggar.

Så var det plötsligt fredag igen och jag vet knappt vad jag gjort den här veckan.
Just nu är jag hemma en sväng, tar en kopp kaffe och läser ifatt lite bloggar…. egentligen var väl tanken att jag skulle hem och städa eller träna.
Tänk så det kan bli 😉

Börjar jobba klockan 11.00 så jag har hunnit vara med på sonens första lektion idag då de badade. Tänk vilken lyx de har som har en simhall vid skolan och därför kan bada var tredje fredag nu i förskoleklass. Till hösten blir det bad varannan vecka 🙂

Helgen blir lugn med inget stort inplanerat. Veckorna har ett ganska högt tempo med hög ljudnivå och då är det skönt att bara vara när helgen kommer + att jag uppskattar saker mer när det plötsligt händer något.
Vi ska ut på sjön och åka skridskor och sen har sonen bjudit hem en tjejkompis och på söndag kväll avrundar jag helgen med ett cirkelpass på gymmet. Helt ok helg!

Nehej, dags att ta tag i något av det där som var tanken.

Trevlig fredag på er 🙂

 

2 comments

Kommentera

