Räknar ner

På tisdagkväll kommer mannen hem igen och nu börjar det bli tråkigt med alla de här kvällarna ensam i soffan. Helgen har dock gått snabbt och bjudit på allt möjligt som lunch hos svärmor,  bio med W’s klasskompis,  några öl och snack med grannen och besök av I och hennes son idag på eftermiddagen.

Blev lite småstressad när jag inser att fredagens veckobrev hem till föräldrarna inte hade skickats och det droppar in förfrågningar om morgondagens gymnastiklektion. Lyckades få iväg det men det lär inte nå alla med info. Teknikens under!!!

Nu väntar jag på kvällens samtal från mannen och sen blir det sängen.

Hoppas att ni har haft en bra helg 😊

2 comments

  1. Jag tycker det är skönt att vara själv ibland men så skönt när mannen kommer hem också. Jag tycker det är gott att sakna ibland. Kram Anette

    1. Så känner jag med och oftast så är vi ifrån varandra ca 3-4 dagar i veckan så när det blir 7 dagar på raken är jag nöjd med ensamheten och vill ha hem honom 😊

Kommentera

