Disciplin 

Med maken på jobb utomlands en vecka så är det här med träning något som kräver stor disciplin från mig. Något som jag verkar ha väldigt dåligt av. Idag hade jag tänkt hinna med en sväng på gymmet när sonen skulle ta bussen till miniorerna. Men i morse sa han att inte ville åka dit så det kunde jag glömma. Körde lite övningar här hemma men det är ju så lätt att fuska då. På gymmet när det är andra omkring mig så ger jag alltid 100% 😁 men hemma är det för lätt att lägga av när det börjar kännas tungt.

Skärpning är vad som gäller!!! 

4 comments

  1. Nu när jag inte har något gymkort (känner inte att jag har den tid jag vill för det med valp) så tränar jag INGENTING 😦
    Har noll disciplin att göra det hemma för det är alltid något annat som lockar mer.
    Längtar till jag kan ta långpromenader med Qronos varje dag så en får till någon typ av motion iaf 🙂

    Å du…försök se att den träning du faktiskt får till…är så mycket bättre än ingen alls 🙂

    Kram och trevlig helg

  2. Långpromenader kommer va toppen!

    Ja jag försöker tänka så som du skrev. Bättre än inget men irriterande att det ska va så svårt att få till ett riktigt bra pass hemma 🙂
    Kram.

Kommentera

