Dags igen!

På måndag är det dags igen. 16 dagars ledighet är över för den här gången och det har varit välbehövliga dagar.
Har ju känt mig risig mer än halva tiden och då var det skönt att va ledig och inte behöva bry sig.
Men idag var jag tillbaka på gymmet för ett lugnt pass och på måndag är jag nog redo för jobb igen.
Blir ett inhopp under januari månad som vikarierande lärare tills vår nya kollega börjar.
Är inte jättesugen på det, men samtidigt passar det rätt bra eftersom mannen min har en intensiv jobbperiod och inte är hemma så mycket. Då passar det bra att börja 07.45 på morgonen 🙂

Men jag kommer sakna mina lååååånga sovmorgnar som jag unnat mig sista tiden 😉

Kommentera

