En vecka kvar till julafton

och vi hann med en sväng med maginfluensa nu i helgen. Än så länge har jag klarat mig men sonen blev dålig i torsdagskväll.
Fick ställa in AW med jobbet på fredagen och sonens barnkalas imorgon.
Ingen av oss blev glad, men det är skönt att han varit pigg idag igen.

Har haft tre lite extra roliga saker att se fram emot nu innan jul och två av dem har jag fått ställt in. Blir det något strul på tisdag blir jag banne mig deppig.. jag lovar!!
Det är ju inte så ofta det händer saker och då ser jag fram emot det extra mycket och så blir det platt fall när det inte går i lås.

Nåja…

Hur går det för er med inköp av julklappar? Ska ni köpa eller skippar ni det i år?
Här blir det en variant av allt. Julklappar till barnen (det är ju bara till W och hans kusin) och sen köper vi något till svärmor och hennes man och något litet till oss själva, men skippar klapparna till svägerskan och hennes man i år.
Har kört med internet på alla klappar. Hur smidigt är inte det??
Tidseffektivt och jag slipper köra sammanlagt 12 mil för att trängas i affärerna. Bara pluspoäng på det 🙂

Nej, nu ska jag dra igång en tvättmaskin och försöka peppa mig själv att få till ett träningspass här hemma. Hepp, hepp,hepp

2 reaktioner på ”En vecka kvar till julafton

Kommentera

