Huvudvärk

När jag tänker efter så har jag knappt haft huvudvärk sen jag skaffade glasögonen och jag har nog börjat vänja mig vid att det är så det ska va.. tills idag när den varit med mig sen jag vaknade.
Plötsligt känns det tio gånger värre än när jag hade det så pass ofta att det nästan blivit en vana.
Blev knappast bättre när en av grupperna idag var outhärdligt högljudda.. AJAJAJ!!!

När jag kommer hem kan jag slappna av i axlarna. Kan nog bli en ok kväll.

Sen har vi ju lite roliga saker att se fram emot nu.
Ikväll bokade jag hotell för det kommande firandet av bröllopsdagen och i mars blir det en sväng till Lanzarote 🙂
Med tanke på hur snabbt tiden går är vi ju snart där 😉

4 comments

  1. Skönt att du inte har värken lika ofta längre iaf.

    Så det blev Lanzarote ist 🙂 En av mina närmsta vänner är där just nu och bor på Flamingo Beach Resort.
    Det är ju så härligt att ha en resa att se fram mot efter årsskiftet 🙂

Kommentera

