En vecka går fort

Veckan har gått i ett rasande tempo.
Ok den rivstartade på lördagen med fest hos grannen där jag och mannen cyklade hemåt vid 04.00 på söndagsmorgonen. (kände oss som fnittriga tonåringar där vi vinglade fram i mörkret) Sen tog veckan paus då jag gladeligen befann mig i en dvala fram till tre på söndagen. När hade jag en sån dag senast??
Sen kom måndagen med en kollega sjukskriven hela veckan och ingen vikarie fanns att hitta. Då går jag automatiskt upp i ett högre varv för att orka hålla samma kvalitet som vi i vanliga fall har. Utöver det klämde vi in en träff med kompisar i stan på onsdagen efter jobbet, pyjamasparty på miniorerna på torsdagskvällen och sen väntade det disco på skolan i fredags. Jihooooo!!!!
När det var dags att gå hem från fritids i fredags ville W plötsligt inte alls gå, han ville hem och mysa.
Det var inte direkt så att jag försökte övertala honom att han skulle gå, att han kanske skulle ångra sig.. nja, hela jag jublade inombords, åkte och handlade lite godis och sen bar vi av hem mot vår borg 🙂

Idag ska sonen på kalas. Själv ska jag träna, göra vinter i växthuset och fortsätta träna på att ha mina glasögon på mig. Det är ingen lek kan jag lova. Tycker plötsligt att det är väldigt svajigt och suddigt och just nu känns det som jag vill ge upp och inte vänja ögonen vid att ha dem. Men jag antar att jag måste ge det en chans.

6 reaktioner på ”En vecka går fort

  1. Heeeeej vacker 🙂
    Tillbaka :-*
    Är det progressiva vi pratar om? Det tar ett tag, men de kan vara felskräddade också. Känne efter, gå tillbaka, detaljbeskriv ditt problem :-*
    Puss

    1. Ååååå hej!!! 🙂
      Jupp progressiva. Antar att jag skulle ha börjat med något enklare.. hmmm Nu har jag gett det en vecka och ska ge det några dagar till men sen blir det ett återbesök.
      Kram på dig finaste!

Kommentera

