Ålderstecken

Efter mycket om och men så var jag idag och gjorde en synundersökning. 

40 minuter senare går jag därifrån 5000 kronor fattigare och med ett par glasögon beställda. Vad tusan var det som hände?

Så om 14 dagar räknar jag med att en helt ny värld öppnas för mina ögon 😉 Kan jag reklamera brillorna annars?

Annars då? Jag har fått till en hel del träning den sista tiden. Mest gym men idag blev det en sväng till tennishallen för å slå några bollar. Har tyvärr dragit på mig något skit i högra armbågen…  (Skyller på målandet här hemma av farstukvisten) så det har blivit mest ben och mage.

Är ju såld på minibands och allt man kan ha dem till. På bilden kör jag squats med extra allt 😁 och jag smyger in någon liten övning hemma så gott som varje kväll just nu. Lika bra att köra när lusten finns. 

Kommentera

