Håll i hatten!!!

Hur tusan ska jag orka med den här dagen? Det är ju helt omöjligt att sova när det stormar. Tur det är fredag säger jag.

Mitt i natten fick jag ge mig ut och ställa tillbaka utemöbler som blåst iväg. Sen låg jag där och oroade mig för vad som skulle kunna hända. Tur att jag börjar sent idag. Mannen fick skjutsa sonen till skolan och jag sitter och laddar i soffan. Snart frukost och sen till gymmet. 

Med tanke på natten känns det som om det är stor chans att bilden från förra inlägget kommer stämma bra även idag. Men jag ska försöka få hjärnan på bättre tankar 😉 Hallå det är ju fredag!!!

One comment

Kommentera

