Klarade mig inte…

Var väl lite väl kaxig där ett tag och trodde att jag minsann skulle klara mig ifrån förkylning… men hej vad snoret rinner, ögonen svider och huvudet verkar va fyllt med bomull.
En lugn, lugn,lugn helg väntar nu och det känns ju ok.

Förra helgen var vi på bröllop i Västerås och lille W var ringbärare 🙂

thumbnail__20160902_170705

Är det bara jag eller känns de inte större när de har finkläder på sig??
Hur som helst så var han superduktig och jag tittade nog mer på honom än på brudparet    ( sorry 😉 )

Nej, nu säger mina ögon nej till dataskärmen så jag önskar er en finfin helg.

6 reaktioner på ”Klarade mig inte…

  1. Det går jättemycket förkylningar nu, jag har, peppar peppar, än så länge klarat mig. hade en rejäl däng när vi var hemma i Thailand. Fin kille i snygg kostym, ja han ser ”äldre” ut… men bara lite 🙂 Kram

  2. Samma här, förkyld alltså. Mest parkerat sig i halsen och orken. Trist så här i det fina vädret.

    Men men, bättre denna helg än nästa får jag trösta mig med.

    Krya på dig och krya på oss stämmer ju också 🙂

    1. Lite surt känns det allt å bli trött och hängig nu när man är tillbaka på jobbet och sett fram emot att komma igång med alla rutiner. Men som sagt, Vi får krya på oss 🙂

  3. Vilken stilig kille!! 🙂
    Känns som en klassiker för er pedagoger och barn att bli dåliga såhär i starten på terminen 😦 Hoppas att du har fått din släng nu och att sonen klarar sig med.

    Kram

Kommentera

