En vecka kvar 

Börjar så sakta att inse att semestern närmar sig slutet för den här gången. Men det gör faktiskt inte så mycket då hösten kommer att bli spännande. Sonen ska börja i förskoleklass och ett helt nytt kapitel börjar 😊 Den där vanliga frågan om vart tiden tagit vägen passar rätt bra.

Just nu sitter jag i solstolen och W röjer rätt bra i terrasspoolen. Tänk vad bra det blev det här bygget. Med tanke på vilken utveckling som skett när det gäller vattenvana för W så är det värt hur mycket som helst 😊

Sen att vi myser i den på kvällarna är bara ett extra plus.

Gör inget att det blir mörkt om kvällarna när jag kan få tända ljus. Igår kom det även lite regn men det gjorde inget det heller. Men ikväll blir det bio för mig och W. Vi ska se Husdjurens hemliga liv 😊

4 comments

  1. Jag älskar hösten så för mig gör det heller ingenting 🙂
    Vad duktig han är er lille kille. Och jag lovar dig, nu kommer tiden gå ännu
    fortare nu när han börjar förskolan.
    Mysigt ni har det.
    Kram Pia

Kommentera

