Pride

Nu har jag äntligen landat hemma i lugnet 🙂

Hemkommen från Stockholm där jag och några vänner dansade loss på Schlagerkvällen på Pridefestivalen. Hur skoj som helst men idag är jag trött.
Sover inget vidare efter en sån kväll plus att det alltid är svårt att sova riktigt bra borta.
Blev förfest hos en killkompis som bor mitt i stan med takterrass. Så där blev det bubbel med utsikt över takåsarna 🙂 Men jag är väl lite skadad för det enda jag kunde tänka på var allt oväsen utanför på gatorna där sirenerna tjöt med jämna mellanrum.
Nej, tacka vet jag lugnet här hemma. Börjar jag bli gammal månntro??? 😀

Nu blir det en kaffe i solstolen.

2 comments

Kommentera

