Det här med att ha tålamod

är kanske inte alltid min starkaste sida.
Inget jag direkt är stolt över men gud så svårt att hantera ibland.

Idag har jag fått räkna till hundra och försökt att inte bli galen på sonen när han ska träna på att cykla utan stödhjul.
Om vi säger så här… jag vet vem han har fått sitt tålamod ifrån 😉

Hur många gånger har vi plockat av stödhjulen? Ett antal gånger och sen av någon anledning (min käre make) så har de kommit tillbaka och vi börjar om från noll. Nu har envisa mamman bestämt sig att han ska öva utan och därav dagens fight. Phu!!!!

Vi tar nya tag imorgon 🙂

One comment

Kommentera

