Lediga dagar, sköna dagar

Det här med att uppdatera bloggen ligger väldigt långt ner på min to-do-lista.
Att det sen ofta strular med uppkopplingen gör det ju inte direkt enklare, utan blir mer en grej som skapar irritation och det hör inte hemma på semestern 🙂
Inne på min andra vecka nu och tänker fortsätta att ha det så här skönt fram till 15/8
Tjihooo!!!

Det växlande vädret som tydligen ska hålla i sig innebär att mina aktiviteter också blir växlande.
När solen skiner slänger jag mig på solsängen, går den i moln så finns det ju alltid något att göra här hemma 😉

Har det fint helt enkelt!

thumbnail_DSC_1172

 

En reaktion på ”Lediga dagar, sköna dagar

Kommentera

