Lördag

Idag är det en sån där dag när det nog inte blir så mycket gjort som jag hade tänkt mig. Ska skjutsa sonen till ett kalas som håller på mellan 11-13 och sen ska han till en kompis och leka vid tre.
Hade tänkt hinna gräva klart grusgången här hemma… det tar en himla tid måste jag säga… under gräsmattan dök det upp en gammal grusgång och nu försöker jag sila bort stenarna.
Tyvärr ska det regna även idag och det känns ju inte direkt skoj att kladda med jord då.

Så ev. åker jag iväg och ser om jag kan få tag i ett parasoll istället. Det är ju sol och värme på gång och då är det ju bra å va förberedd 😉

Kommentera

