En skitvecka har det varit.

Dags för helg igen och sen tar vi nya tag, eller hur?
Gick till jobbet i måndags och framåt lunch började magen bli orolig och en gång var jag tvungen att gå in på toaletten och andas djupt. Trodde att jag skulle kräkas.
Direkt när skoldagen var slut åkte jag hem och la mig. Tog väl en halvtimme och sen var det dags att besöka toaletten.
Hej magsjuka!!!
I onsdags var jag säker på att jag kunde jobba på torsdagen, men när jag gick och la mig började magen göra ont och ett envist illamående höll mig vaken så gott som hela natten 😦

Så det blev inget mer jobb den här veckan. Igår sov jag halva dagen och sen gjorde jag absolut ingenting.. har fortsatt med den sysslan idag. Det enda som fattas just nu är matlusten.

Nej, nu ser jag fram emot en lugn helg och sen kör vi en ny vecka.
Helt galet vad fort det går nu. Om 3 veckor är det skolavslutning och om fyra veckor går jag på sommarledighet. Tjihoooo!!!!

One comment

Kommentera

