Sportlov!

Tjoho, nu väntar det en veckas ledighet men det lär nog inte bli så mycket sport. Inget jag direkt planerat i alla fall.
Kan man inte få kalla det slapparlov, läslov eller myslov???

Men planerna på att inte besöka jobbet grusades rejält idag. Fick nämligen ett samtal om att det börjar en ny elev i klassen på måndagen efter lovet. Något som rektorn så skojsigt hade missat att meddela oss och det var jag som drog vinsten.
Så det lär väl bli både ett, två och kanske tre besök på skolan. Vill ju att han ska känna sig välkommen och då ska det in en bänk till, det ska ordnas namnlappar och plats för kläder… you name it!!

Men först tar jag helg och imorgon vankas det bartömning med finaste A&A i Stockholm.
På inbjudan stod det att jag ska ha med mig dansskor, pingisrack och tillbehör till  favoritdrinkar. Det låter mycket lovande tycker jag 😀

Trevlig helg på er!!

4 comments

Kommentera

