Helgblogg

Ja då var snart den här helgen över och för tillfället känns det som om det är då orken/lusten smyger sig på mig att göra ett besök här på bloggen och hos er andra.

I veckorna är det måndag och tjohopp så blev det fredag igen.
Just nu är det mycket funderingar som snurrar när det gäller vissa saker som ska fixas på jobbet och nu med den här tjänsten jag har den här våren, så tar jag med mig jobbet hem på ett helt annat sätt än annars. Det är både roligt och krävande 🙂

Helgen då?
I fredags hade jag och 4 kollegor en after work och oj vad skoj vi hade 🙂
Länge sen jag skrattade så. Hade kontakt med två av dem under lördagen och de hade båda träningsvärk efter alla tokigheter.
Igår blev det en slappardag. När jag kom hem hade de andra två åkt iväg på barnkalas så jag fick lite tid för mig själv. Inte dumt alls 😉

Idag har vi hunnit med en promenad, fikat en massa, planerat lite gymnastik och religon och sen fick jag ett ryck och började rengöra tvättmaskinen…. alltså hur äckligt blir det inte i alla skrymslen och vrår??? Hur ofta rengör ni era maskiner?

Nåja, nu är det en vecka kvar innan det är dags för ett välkommet sportlov.

Kommentera

