Mandelscones…

Ja det var ju tanken att det skulle bli och de såg så där fluffigt goda ut på bilden.
Nåja, mandelkakor såg de väl snarare ut som när de var klara. Platta som pannkakor!

Försöker få till något vettigt gjort här hemma när det Vabbas. Blir ju som bonusdagar hemma då jag borde få en massa gjort… kan man ju tycka åtminstone.
Men jag hamnar allt för ofta i soffan med sonen och tittar på Alvin och gänget för 4:e gången de här dagarna.

Lyckats få några maskiner körda och det kan jag klappa mig själv på axeln för 🙂

Känner mig trött och fast jag försöker ignorera det så kan det nog va så att jag har en förkylning i kroppen som ligger och lurar. Inte konstigt med tanke på att sonen är hemma och jag förra veckan hade 8 st sjuka i klassen!!

Ikväll kommer mannen hem och vänder. Hej å hå vad det ska tankas mys då 🙂

En reaktion på ”Mandelscones…

  1. Det blir inte alltid så fint som på bilderna tyvärr….men de var säkert jätte goda ändå.
    Hoppas du klarar dig från förkylning. Här har halsont och huvudvärk smugit sig på.
    Verkar som alla är sjuka, i alla fall väldigt många på mitt jobb.
    Mysig kväll till er 🙂
    Kram Pia

Kommentera

