En sån dag idag..

Jag försöker ju hålla mig borta från vetemjöl eftersom att jag tyckte att magen kändes gladare innan jul när jag körde ett test.
Nu är jag inte en sån som kör slaviskt glutenfritt och idag blev det en sån där dag när det slank ner både det ena och det andra 😉
Började med att en gammal kollega hälsade på och hade världens godaste kaka med sig… Hallå!!!!????

Och när jag kom till matsalen var det enda glutenfria alternativet blodpudding.
Jag har inget emot att äta det hemma, men sorry alla som jobbar i kök, blodpudding ska tillagas hemma. Så det fick bli en kycklingwok med nudlar och när jag ändå är i farten lät jag 2 ballerinakakor ha sällskap med kaffet när jag kom hem.
Japp så är det och i morgon är det en ny dag 🙂

Nej, nu är apelsinstunden över och jag ska återgå till att planera en idrottslektion och en bildlektion. Sen är det jag och löpbandet som har en date.

I morgon är det fredag igen…. swish sa det!!

2 comments

  1. Ja det blir inte alltid som man har tänkt sig tyvärr.
    Jag har varit ifrån socker, pasta, ris, potatis och bröd i 3 veckor nu,
    det är inte lätt men jag har bestämt att jag ska ner i vikt.
    Hoppas du har haft en härlig helg 🙂
    Kram Pia

Kommentera

