Jäklar vad kallt det är!!

Just nu står termometern på -20 grader!!!! Brrrrrr säger jag.
Har eldat konstant sen vi kom hem vid fyratiden.
Åkte nämligen till finfina vänner i Stockholm och stannade över natten 🙂
Tror sonen gillade det lika mycket som jag för han blev kungligt bortskämd 😉
En sån liten tripp kommer vi göra fler gånger bestämdes det.

Vi är ju lite solokvist nu ett tag. Den där stora mannen i mitt liv hoppade på planet till Verbier igår och är åter nästa onsdag. Så nu ska jag och den lille njuta av våra fyra sista lediga dagar innan vardagen knackar på igen.
Har väl tänkt hinna med å frosta av frysen men annars står det inte så mycket på to-do-listan… jo jag måste planera gympapasset till måndagen då det drar igång igen och det är min tur att hålla i planeringen. Men annars så 🙂

2 comments

Kommentera

