En skön dag!

Idag har vi hunnit med lunch hos svärmor, lite shopping för min del och sen hem för att gå på julkonsert i kyrkan uppe i byn.
En riktigt bra dag och shoppingen fick nog bli pricken över i.
Skönt att få strosa omkring själv.
Ska ta mig en sån dag på måndag. Åka själv till Västerås, titta i affärer ( funkar ju rätt bra då alla julklappar redan är fixade) och sen ta en fika med svägerskan.
En sån dag var det länge sen jag hade.

Imorgon kommer mannen hem efter att ha varit iväg sen i måndags. Passar ju bra att han kommer hem då vi firar ettårig bröllopsdag 😉
Har planerat en liten överraskning åt honom.

Annars då? Ja, jag njuter av å veta att jag är ledig fram till den 11/1.
Känner att den här ledigheten behövs. Ladda med energi… Vem vet, jag kanske kan få tillbaka träningslusten?

3 reaktioner på ”En skön dag!

  1. Lät som en utomordentligt bra dag. Så mysigt med julkonsert.

    Här är inte alla klappar fixade än så det blir till att fe sig ut på lite jakt, hoppas bli klar imorgon kväll.

    Skönt med långledigt! Jag jobbar imorgon sen blir jag ledig till 4/1 så jobbar jag måndag och tisdag sen får jag ledigt igen till den 11/1, ska bli såååå skönt.

    Jag får passa på att önska dig en riktigt God Jul! Kram Jennifer

Kommentera

