Sockerbagare

I helgen blev det både pepparkakor och saffransbullar.
Kände mig som en supermamma iklädd förkläde.
”En sockerbagare han bor i skogen”

Gott blev det med 😀 och då känns det ju extra bra efter att ha testat ett recept med fördeg å allt. Tog ju nästan hundra år och jag fick skjuta fram fikatiden hos grannen för att hinna bli klar.

Idag är det måndag och då har vi det så himla mysigt. Möter upp mina hjärtan på biblioteket efter jobbet och så hänger vi där fram tills jag och W åker till gympan.

Imorgon blir det också en aktiv dag. Ska till läkaren på förmiddagen, sen blir det lite tennis efter jobbet och sen ska jag vidare på Yogamassage som jag hade turen att vinna på FB.
Är nog lite nervös inför det. Har sett foton på hur det går till och jag känner mig inte riktigt sååå smidig 😉

Utöver det planeras det för sonens födelsedag på onsdag.
Phu… sa jag nåt om supermamma???

3 comments

  1. Nog är du en supermamma allt 🙂

    Hoppas att det blev ett bra besök hos läkaren och att ni får en fin dag med sonen i dag!
    Grattis till honom 🙂

    Kram

Kommentera

