Gymnastik.

Ikväll var det dags för sonens första pass på gymnastiken. Jag är med som hjälpförälder och anade att jag skulle ha honom hängandes i byxbenet hela passet, men tji fick jag 😉
Han var jätteduktig och jag blev minsann lite stolt över honom.

Sen kan jag inte låta bli å förundras över vissa föräldrar. Det här var första gången för den här gruppen och efteråt kom det fram föräldrar och frågade ledarna om barnen inte skulle få använda ringarna och hänga i??
Hur skulle det va om de kunde få sig en känsla om gruppen och se vad de här barnen klarar av?

Nja, jag skulle nog inte vilja hålla i en sån här grupp själv. Har väl tillräckligt på jobbet antar jag 😉

Kommentera

