Full fart på jobbet och en fin kväll.

Dagen startade med +1 grad ute och jag var glad att jag hade vantar i bilen, brrrr!!
Kom till jobbet strax före halv sju och får ett samtal från en kollega som är sjuk. Jahapp, bara å ta tag i dagen och inse att vi bara blir två istället för fyra på eftermiddagen.
Det gick riktigt bra så humöret var på topp 🙂 Hämtade sonen på dagis och åkte hem till bryggan där vi blev upplockade med båten.
Blev en mysig kväll ute på ön med korvgrillning och fika.

12002168_10153252882972893_4468043435286982246_n

Det gäller å ta vara på de fina kvällarna känner jag 🙂

Nu ska jag softa i soffan med ett glas rött och lägga mig tidigt. Vi blir bara två imorgon med så det gäller å va pigg.

4 comments

Kommentera

