Godmorgon!!

Nu ska ni inte tro att jag suttit och druckit bubblande drycker hela veckan, även om jag måste medge att vädret har lockat till just det 😉

Nix, det är full fart på jobbet och här hemma känns det inte som jag kommit in i rutinerna igen. Glömt bort hur det är att jobba, jobba, jobba och sen komma hem och inse att maken är iväg på jobb och inte alls har handlat,  lagat mat, vattnat växthuset, städat osv… Hoppsan det är visst jag som ska göra det 😀
Men det kommer väl.

I morse vaknade vi tidigt och det var så himla fint ute. Så vi gick ut på en daggpromenad och kikade på spindelnäten. Tittade också på tranorna som gömde sig i dimman ute på åkern.
Spännande morgon 🙂

IMG_5817 IMG_5814 IMG_5809

Nu har jag druckit en superkur för att försöka få tillbaka min röst som hipp happ försvann i tisdags.

ginger-3  Tipset hittade jag här 🙂

Vad ska ni hitta på idag?
Här får det bli att packa ihop lite gott att fika och åka bort till stranden.

8 comments

    1. Ja det är ingen större fara med mig 🙂 låter som jag druckit liiiite för mycket whisky men har inte ont. Ja vilket toppenväder vi har haft, helt underbart. Just nu verkar vi få regn vilken minut som helst, men det känns helt ok ändå 🙂
      Kram kram.

  1. Låter som att du hade en härlig helg trots halsen och mannen på bortaplan. Var nog bra att du passade på att besöka stranden för nu verkar ju hösten ha kommit på besök så vem vet om det blir någon mer ”strandtemperatur”-
    Hoppas att du får en bra vecka med jobb och allt annat som ska hinnas med. Håller tummar för att du får väck det onda i halsen!

    Kram på dig

    1. Underbara dagar och halsen har inte stoppat mig. Lite heshet kan ju låta lite sexigt, hahaha 🙂
      Nu inväntar vi regnet, men redan imorgon ser det ut å bli helt ok.
      Hoppas du också haft en fin helg. Kram!

Kommentera

