Hej helg!

Kan ju va det bästa med att börja jobba… att få se fram emot de där lediga dagarna 😉 och nu är helgen här med sol och blå himmel.
Kan ju inte bli annat än lycklig.
Ok, det kunde ha varit bättre (mannen hade kunnat va hemma) men nu tänker jag njuta av de här dagarna.

Känner mig även duktig som i en veckas tid nu har kört lite morgonyoga innan frukosten. Jodå, även i tisdags när jag började klockan sex så var jag uppe och mjukade lite. Tummen upp på det!
Ryggen är inte lika rörlig som jag skulle vilja men jag tar en dag i taget och yoga funkar helt ok, men tennis får vänta. Vill inte riskera att det smäller till igen.

Vad ska ni hitta på i helgen?
idag får det bli solstolen för min del. Svärmor kommer ut efter lunch så då passar det ju perfekt 😉
Imorgon åker vi in till stan och träffar I och hennes son. Lek och bus för grabbarna och en massa prat för oss.
Lite bowling ska hinnas med också innan det sen blir en söndagskväll med mannen min.

Nej, nu lite kaffe på verandan.

Kommentera

