En bra känsla.

Med tre arbetsdagar i ryggen så har jag en mycket bra känsla i kroppen. Har ju fått en ny kollega som jag ska jobba med i förskoleklassen och det är svårt å veta hur det ska bli innan man har träffats. Men som sagt.. jag har en mycket bra känsla inom mig nu och jag tror att det kan bli en riktigt rolig höst 🙂

Kan faktiskt bli så att förmiddagarna väger upp eftermiddagarna som fortfarande ser ganska tunga ut.
Tycker vi håller tummarna för det 🙂

Och så håller vi tummarna för att den här solen stannar några dagar nu.

6 reaktioner på ”En bra känsla.

  1. Skönt att du får en bra känsla såhär i starten. Håller tummar för att känslan visar sig vara rätt och att ni kompletterar varandra bra även i fortsättningen!
    Vädret ser ju faktiskt ganska lovande ut i några dagar till 🙂

    Kram

    1. Ja det känns verkligen som att det här kan bli riktigt bra. Att vi tänker lika om mycket 🙂
      Det här med nya kollegor kan ju bli lite hur som helst.

      Och den härliga solen har varit på besök hela dagen och det blev riktigt varmt. Skönt!!!
      Hoppas att du haft en bra vecka. Kram på dig.

Kommentera

