Tillbaka på jobbet.

Har ni börjat jobba igen eller har ni turen att vara lediga nu när sommaren tycks komma på besök?

Jag var tillbaka på jobbet idag.
Började först 8.45 så jag väckte kroppen med lite yoga och sen frukost i solen.
Kände mig tyvärr inte direkt redo för det 😉
Min son sa att om jag ville så kunde jag vända tillbaka hem när jag satt i bilen.
Joråsåatt… om det ändå vore så enkelt.

11828667_10153185267387893_1388363509249271591_n

Bilden lånad från Herregud&co

Nåja, det gick ju hyfsat idag men får se vad hjärnan tycker när jag ska upp 05.00 imorgon.

Kom hem efter fem ikväll och möts av ett mindre kaos i köket. Aldrig skoj att komma hem till bombnedslag men jag hann tänka till innan jag tillät mig bli irriterad och sur.
Hade nämligen fått ett sms från mannen att de hade åkt till stranden. Därav kaoset hemma 🙂

Lyllos de som var lediga även idag och hade möjligheten att spontant packa ihop väskan och dra iväg med båten.

Nu får det bli soffan en sväng innan det är time för mig å säga godnatt.

2 comments

  1. Haha, ja tänk om man bara kunde vända tillbaka hem igen 🙂
    Här är det full rulle med jobb igen, trött är man ju men det får gå, snart är det helg
    igen, veckorna går fort 🙂
    Kram kram
    Pia

    1. Haha ja det hade just varit snyggt det om jag hade vänt 😉
      Här rullar det på bra här med och det bästa är ju faktiskt det där att få se fram emot helgen 🙂 och imorgon är det ju halvvägs. Tjihoo!!
      Kram på dig.

Kommentera

