Stanna tiden…

IMAG0717   IMG_5766 IMG_5713  IMG_5709 IMG_5702   IMG_5690

IMG_5720 IMG_5675

Så här tillbringade vi tisdagen tillsammans.
När jag satt där på ön ville jag stanna tiden.
Tänk så bra vi har det ❤

Jag är inte klar med sommaren än.
Och absolut inte klar med semestern än. Kanske kommer glömma att ställa klockan på måndag….
Men redan ikväll ska jag träffa kollegorna fast då under helt andra förhållanden och det ska bli skoj 🙂
Vem vet, jag kanske inser att jag saknar dem 😉

3 comments

  1. Åh vilka härliga bilder, vill inte jobba på måndag, kan lätt vara ledig några veckor till.
    Här är en till som har strul med ryggen, simmade 1000 meter i torsdags, det skulle jag inte ha gjort. Trodde det var bra för ryggen. Nu får vi krya på oss 😉
    Ha det bäst !
    Kram Pia

    1. Aj!! Trodde också att simning skulle va bra. Ja vi får krya på oss snabbt nu. Nu är det söndag och i morgon bär det av till jobbet igen. Nej, jag håller med dig.. kan va ledig några veckor till 🙂

  2. Men åh, det ser ju helt underbart ut! Jag vill fortsätta vara ledig och hitta på mysiga saker med mina bästa. Jag har ju några dagar kvar än men på måndag börjat allvaret igen.
    Ha det! Kram Jennifer

Kommentera

