En tur till Stockholm och pyssel för regniga dagar.

Oj vad dagarna rinner iväg.
I måndags åkte vi till Stockholm för att träffa min moster som hade med sig min kusins dotter. Två dagar med besök på  Skansen, Junibacken och Kulturhuset. Ärligt talat så tyckte nog W att det bästa var att åka tunnelbana och spårvagn 😉
Att man aldrig lär sig det där att det lilla är gott nog 😀

IMAG4044 IMAG4049

Ok, sälarna var roliga de med.
Men det var så mysigt att få träffa min kusins dotter, samtidigt som det är så himla sorgligt att min kusin inte får uppleva de här tillfällena 😦

Väl hemma igen var det grymt skönt att ta en sväng ut i skogen och plocka blåbär. Snacka om kontraster!!
Har vant mig av Stockholmslivet väldigt snabbt efter flytten ut på landet. Bodde ju ändå där i storstaden i 12 år.

Och så det här med vädret… det går ju inte å låta bli att nämna det. Det fortsätter ju vara mer höst än sommar och klänningarna hänger där i garderoben och ser bortglömda ut.
Fyndade en massa jeans och börjar förbereda mig för höstterminen.
4 par jeans för sammanlagt 1050kr.
Sån shopping gör mig lite extra lycklig 🙂

Här hemma började vi med ett regnpyssel igår.
En robot.

11781768_10153163901647893_6791845261657050528_n

Den ska sprayas lite mer men färgen tog slut och sen ska vi limma på lite muttrar och annat robotaktigt.
Perfekt syssla en grå och regnig dag.
Vi kan ju inte åka och bowla så fort det regnar 😉

2 reaktioner på ”En tur till Stockholm och pyssel för regniga dagar.

Kommentera

