Bowling, besök och skadad rygg

Igår var vi inne i stan och körde discobowling. Hade sett en artikel om ett sommarprojekt där barn upp till 18 år får spela två serier gratis 🙂 Barn bowlar gratis

Roligt initiativ tycker jag!
Kolla om er bowlinghall där ni bor är med i det här projektet.

Innan vi åkte dit var vi hemma hos vännen I och hade en kanondag. Vi mammor satt i solstolarna och grabbarna lekte i deras pool. Kan det bli bättre? 😉
Glada barn  = glada mammor.

IMAG4024

En dag som gör en glad långt in i själen.

Hade ju mysiga dagar i början på veckan med när jag hade Skånebesök.
Tog med henne till Trånggatan som ligger en bit bort i skogen och vi lyckades ta oss igenom den allihop men rackarns vad trångt det är på vissa ställen.
IMAG4000 IMAG4002 IMAG4003

Och så har ju min allra bästa tid börjat nu även om det lite motvilligt innebär att sommaren eller framförallt semestern börjar närma sig slutet… Men två veckor kvar har jag och de ska jag ta hand om på bästa sätt!
11745374_10153145428297893_6920860453681728405_n
Blåbärsplockning 🙂

Nu får vi se hur det blir den här helgen. Lyckades göra illa ryggen när jag skulle lyfta upp W i knät när jag satt på gräsklipparen. Gör ont som f*n!!!!
Tennisen imorgon kan jag glömma 😦

Så onödigt!!!

6 comments

  1. Usch då, ont i ryggen är inte kul. Så gott det ser ut med blåbär, vi pratar om att åka och plocka det men då får det nog sluta regna först, hua vad kallt, regnigt och blåsigt det är, rena rama höstvädret. Ha det bäst !
    Kram Pia

    1. Väldigt onödigt det där med ryggen :-/ hoppas på snabb lindring.
      Ja visst är det gott med blåbär men jag är som du.. inget plockande i regn.
      12,5 grad och regn har vi här nu. Blir helt klart soffan för min del ikväll. Sköt om dig och stor kram!

Kommentera

