Sol, stol och solstol

Plötsligt är de gråa dagarna glömda och jag njuter igen av att solen är på besök. Den har väl då en konstig inverkan på en den där härliga gula där uppe på himlen 😉

Så igår latade jag mig i solstolen på förmiddagen och sen gjorde vi ett ryck och åkte iväg och köpte tyg.
Stolarna jag köpte gick inte att få riktigt rena så jag bestämde mig för att klä om dem. Sonen fick välja mellan två olika tyger och så här blev resultatet.

IMG_20150711_153814

Blev en liten färgklick i vårat grå/vita kök och tröttnar jag är det ju bara å klä om dem igen.
Men just nu gillar jag dem verkligen!!

Idag blir det ungefär samma upplägg. Först solstolen och sen ska jag börja måla vårat nya vedskjul.
Då blir mannen glad när han kommer hem från spelningarna i Norge 😉 pluspoäng till den här frugan, haha

Hoppas att solen skiner hos er med.

4 comments

Kommentera

