Skattjakt!

Nu så här på hösten…. förlåt sommaren menar jag, så gäller det att va lite påhittig för att inte dra till shoppingpalatsen och bränna varenda krona i hopp om att ”må lite bättre”.

Vi är kanske bland de sista som ger oss ut på skattjakt med Geocaching men strunt samma.. kul hade vi 🙂
Vi tog en plats som låg inom cykelavstånd och jäklar vad vi fick leta. Vi visste ju inte riktigt vad vi letade efter så det tog tid 🙂
Men skam den som ger sig!

touch-icon-192x192
Den här appen lär vi få nytta av i sommar och en ny bikini tycks jag inte behöva leta efter, för den jag har duger gott även i år med tanke på att jag inte lär slita ut den 😉

6 reaktioner på ”Skattjakt!

  1. Det har vi aldrig testat men det låter ju skoj  .
    Idag kom solen tillbaka och nu hoppas jag att den vill stanna hos oss.
    Ha det gott! Kram Jennifer

    1. Jättekul och perfekt gråa dagar när det kan va lite svårt att hitta på något. Sonen blev dock lite småsur för att inte han hittade ”skatten” 😉 men, men
      Kram på dig.

  2. Jag har länge velat testa Geocaching och har föreslagit det för M men vi har än inte gjort det. Verkar jätteskoj. Perfekt sätt att komma ut i naturen och gå vägar/stigar som en kanske inte hade valt annars 🙂

Kommentera

