Inställt!!

Idag var tanken att vi skulle dra iväg med vänner på en liten campingtur, men vädret kändes inte så lockande så vi ställde in det.
Så idag blev det lite fix här hemma. Mannen har åkt iväg för att köpa virke och plåt till ett nytt vedskjul och jag har rengjort ett gäng köksstolar som vi köpte begagnat.
500 kr för 6 stycken stolar av den här modellen.

norrnas-stol-gra__0105949_PE253721_S4

Måste pensla på lite vit färg på vissa ställen där det är avskavt och sen har jag rengjort tyget så gott jag kunde. Blir jag inte helt nöjd kan jag alltid klä om dem 🙂

Japp, regniga semesterdagar är bra det med 🙂

9 comments

    1. Vad gullig du är 🙂 kikade in och kan lätt hitta små projekt att ta tag i om vädret fortsätter så här 🙂 TACK!!!
      Förstår att det kliar i målarhänderna… när åker ni?

  1. Snygg stol, och lite färg gör underverk 🙂
    Vädret kan vi ju inte påverka så det är bara att göra det bästa utav det,
    även om jag föredrag sol och värme måååånga dagar 🙂
    Ha det fint !
    Kram Pia

    1. Nu har stolen fått nytt tyg och sen får det bli lite färg på skavankerna. Hoppas solen skiner hos er med, för nu har den varit på besök hos oss i två dagar 🙂
      Kram kram.

    1. Helt klart de snyggaste stolarna 😉 haha och nu har mina fått nytt tyg då det inte gick att få bort fläckarna men jag gillar dem verkligen. Sköna att sitta i. Kram på dig.

Kommentera

