Amerikanska pannkakor

IMG_5589

Det här mina vänner är en ny favorit här i huset och de går hem hos både stora och små.
Amerikanska pannkakor.
Självklart äter vi dem med florsocker pudrat över dem och sen lönnsirap, chokladsås och bär.
Syndigt gott kan jag lova 😉

Idag var I och hennes son på besök och då passade vi på att bjuda dem. Med facit i hand borde jag nog ha gjort dubbel sats 😉

Imorgon packar jag väskan, pussar mina hjärtan hej då och hoppar på tåget till Göteborg. Där ska jag möta upp en finfin vän och ha det gött fram tills på tisdag.
Kommer bli toppen det!

8 reaktioner på ”Amerikanska pannkakor

  1. Hoppas att du får en fin vistelse här i Gbg och att staden visar sig från sin bästa sida 🙂
    Kram

  2. Ah, ser ju galet gott ut! Jag har aldrig gjort amerikanska pannkakor, måste testa. Men krabbelurer, blir ju lite som en tjock pannkaka, med socker och kanel, det är också farligt gott  .

    Hoppas att du haft riktigt härliga dagar i Göteborg! Kram Jennifer

    1. Gillar ni krabbelurer så kommer ni gilla det här med 🙂 Hade riktigt skoj i Göteborg så nu har jag laddat batterierna med många skratt. Kram kram.

Kommentera

