Semester!!!

sommar

Nu ser jag fram emot en lång härlig ledighet fram till 10 augusti. Blir nästan avundsjuk på mig själv som har det så bra 😉

Får nog ge mig på å dansa lite soldans och ta mig ett snack med vädergudarna för precis så här bra som jag hade det på bilden förra sommaren, vill jag ha det även i år.
Någon som opponerar sig??

3 reaktioner på ”Semester!!!

  1. Lyckost!!
    Ha en fantastisk start på din låååånga semester nu! Trots det sedvanligt ostadiga midsommarvädret 😉
    Kram

Kommentera

