Loka Brunn

I torsdags åkte jag iväg till Loka Brunn för utvärderingsdagar. Det var ett äventyr i sig att ta sig dit. Använde mig av Google Maps och hade väl inte kollat ordentligt utan tog den kortaste vägen… hm, genvägar brukar kunna va senvägar….
Den ledde nämligen in mig på smala grusvägar i skogsområden utan ett hus synligt på flera kilometer. Trodde allvarligt ett tag att jag var vilse och att jag skulle komma fram till ett helt annat ställe som också hette Loka Brunn 😉
Men fram kom jag och det innan att bussen från jobbet hade kommit fram.

Vilka bra dagar vi har haft. Sommaren kom på besök och vi kunde göra det mesta av jobbet utomhus.
Kändes nästan som semester 😉

Loka brunn

I går var jag på 30-årsfest och idag har jag mest drivit omkring och plockat lite här och rensat lite där. Fick bli en sån dag idag. Jo, jag drog med mig killarna i mitt liv till andra sidan sjön för att ta en eftermiddagsfika på café. Lite lagom lyxigt så här en söndag.

2 comments

Kommentera

