DIY

Är jag hemma från jobbet får jag lätt idéer som ska genomföras. Det är väl ett tecken på att det börjar vända 🙂

Nu var det ett svart knivblock jag ville ha. Tyckte det skulle passa bättre till våra svarta bänkskivor. Googlade och hittade såklart jättefina/snygga sorter som hade ett inte så lockande pris tyvärr.
Då såg jag en som hade spraymålat sitt block.

Och så fick det bli 🙂 Mitt knivblock från IKEA fick sprayfärg på sig och vips hade jag ett svart knivblock.

DIY

Ett litet DIY-tips så här på lördagsmorgonen 😉
Nu blir det frukost och sen åker vi in till fina vännen I som inte räds min hals (smittar ju inte längre) och låter våra grabbar leka. Sen får vi se vad som händer resten av dagen.

12 reaktioner på ”DIY

Kommentera

