Tröttsamt!

Tredje gången det här året som jag åker på Halsfluss (operation tack!!) och äter penicillin.. har inte tränat sen Mallorcaresan där jag tyckte att jag kommit igång med träningen igen men sen fick problem med ena höften och låtit den vila. Nu hade jag planerat tennis till helgen, men glöm det!!!

Nej nu räknar jag ner till semestern. 8 arbetsdagar kvar och sen ledigt fram till 10/8.
I need it!!

Blir en prövning å ha sonen hemma i morgon när orken att leka inte finns och han har TV-förbud 😉
Nope, inget tittande på två dagar. Vår sötnöt tror sig nämligen ha egenrätt på dumburken och förvandlas till en allt annat än söt pojke när han inte får sin vilja fram. Stopp å belägg!!

j9-don_t-mess-with-me

Men har jag tur så brukar det vända tredje dagen på kuren så vi kan nog få till en del utevistelse imorgon 🙂

7 comments

  1. Åh vad härligt att du snart går på din LÅNGledighet 🙂 Låter underbart!
    Mindre härligt med din hals 😦 Måste vara himla jobbigt att dras så ofta med det. Du får vara enträgen och tjata på sjukvården så kanske du kan få en op.

    Ha en skön helg med förhoppningsvis en hals på bättringsvägen.

    Kram

    1. Ja det gäller nog att ligga i å tjata på dem… Känt mig mycket bättre idag även om det fortfarande inte är skönt att svälja. Helgen blir nog bra 🙂 Kram på dig och trevlig helg!!

  2. Fy vad tråkigt med halsfluss igen, hoppas det ger sig snabbt.
    Men 8 !!! dagar kvar att jobba, åh så skönt skulle jag också behöva nu känner jag,
    börjar min semester v 29, det är läääänge kvar. Men men, den som spar han har 😉 😉
    Krya på dig fina du !
    Kram Pia

    1. Ja nu har nedräkningen startat 😉 och 2 av dessa arbetsdagar ska tillbringas på Loka Brunn… vilket inte känns så jobbigt det heller 🙂
      Och som vi vet brukar veckorna springa snabbt och vips är det v.29.
      Kram fina!

  3. Nej vad trist med halsflussen, så himla drygt att vara sjuk ju.
    Men oj så skönt att ha en sådan lång semester att räkna ner till!
    Hoppas du kryar på dig. Kramar Jennifer

Kommentera

