Lugnet före stormen…

Ja det var nog så det var med den där tystnaden igår.
För ikväll har det varit full fart här hemma och just nu sitter jag mitt i en byggarbetsplats och skriver. Nya bänkskivor ska på plats i köket och skåp ska flyttas eftersom den beställda diskmaskinen är bredare än den som la av för en vecka sen. Sen slår vi till och byter golv på en gång i köket, så det lär va lite kaotiskt här hemma nu ett tag framöver 😉

Tur jag passade på att njuta av lugnet igår!

4 reaktioner på ”Lugnet före stormen…

  1. Åh vad roligt med lite nytt 🙂
    Fredag den 17 juli åker vi till Västerås och stannar över helgen, Eric har tävling. Det
    vore jättte roligt att träffa dig över en fika eller nå´t. Om du vill förstås.
    Ha en bra dag !
    Kram Kram
    Pia

  2. Men vad skoj! Inte att diskmaskinen lagt av förstås, men att det blir lite nytt hemma. Jobbigt under tiden men man blir ju oftast väldigt nöjd sen 🙂 Hoppas att ni blir det också! Kramar

    1. Kommer bli nöjd 🙂 och nu har jag ju börjat vänja mig vid att stå och handdiska så det kommer att bli som en ny lyx att få diskmaskin igen 😉
      Kram på dig.

Kommentera

